Kia ділиться офіційними подробицями про міський кросовер XCeed
2019-06-26Компанія Kia Motors вперше офіційно продемонструвала новий міський SUV під назвою XCeed. Глобальний дебют новинки, що об'єднала в собі практичність кросовера, високий автомобільний стиль і ультрасучасні технології, запланований на осінь.
Європейський підрозділ Kia рішуче перетворює колись створену спеціально для Старого Світу модель Ceed на справжнє сімейство, яке відтепер включає чотири моделі: 5-дверний хетч, практичний універсал, динамічний Shooting Brake з ім'ям ProCeed, а тепер ще й стильний кросовер XCeed.
Новий XCeed – яскравий міський кросовер, який об'єднує практичність традиційних SUV з керованістю і екстер'єром динамічних хетчбеків. Покупцям запропонують не тільки яскраву самобутню «зовнішність», але і просторий інтер'єр, розсип сучасних комунікаційних технологій і систем безпеки, а також гаму високоефективних турбомоторів.
Дизайн
Команда франкфуртської студії дизайну Kia під керівництвом Грегорі Гійома створила стильний і ефектний образ XCeed. В автомобілі вгадуються риси актуального покоління Ceed з тією різницею, що XCeed, по-перше, виглядає більш емоційно і динамічно, а по-друге, ріднять його з хетчем тільки передні двері, тоді як всі інші кузовні панелі спроектовані ексклюзивно для цієї моделі.
Незважаючи на те, що колісна база довжиною 2 650 мм єдина для всієї лінійки Ceed, кросовер виглядає значно динамічніше завдяки довгому капоту, що плавно переходить в передні стійки. Передній і задній звіси виросли на 25 і 60 мм відповідно.
Задні стійки XCeed також мають значно більший кут нахилу, ніж у хетчбека. Завдяки цьому, а також стильному козирку-спойлеру на п'ятій двері, автомобіль отримав купе-образні риси. Доповнюють образ легкосплавні колісні диски діаметром 16 і 18 дюймів.
Новий кросовер ширше хетчбека на 26 мм, при цьому фірмова решітка радіатора більша, ніж у споріднених моделей, а передня оптика з характерними світлодіодними вогнями Ice Qube розроблена спеціально для XCeed. При цьому LED-елементи забезпечують роботу не тільки денних ходових вогнів, але ближнього/дальнього світла. Задня світлотехніка також повністю світлодіодна.
XCeed, оснащений 16-дюймовими колісними дисками, має дорожній просвіт 174 мм, тоді як версія з 18-дюймовими дисками отримала просвіт 184 мм.
Покупцям запропонують 12 кольорів на вибір, при цьому варіант Quantum Yellow (Квантовий Жовтий) створено ексклюзивно для XCeed.
Що стосується інтер'єру, то загалом він виконаний в дусі актуальної лінійки Ceed з центральною консоллю, що «дивиться» на водія, приємними на дотик високоякісними матеріалами оздоблення, «повітряним» екраном мультимедійної системи.
Ергономіка внутрішнього простору
Одним з ключових завдань під час проектуванні Kia XCeed було збереження максимально можливого корисного простору для пасажирів і багажу за умови, що новинка отримає більш компактний і спортивний кузов у порівнянні зі звичайним SUV С-класу.
З точки зору габаритів XCeed (загальна довжина 4395 мм) розташувався в модельній лінійці Kia акурат між хетчбеком Ceed (міський кросовер довше на 85 мм) і Sportage, який виграє по довжині 90 мм. Новачок також на 155 мм нижче, ніж Sportage, при цьому водій сидить на 42 мм вище, ніж в Ceed і має хороший огляд за рахунок продуманої ергономіки і досить високого розташування кузова над дорожнім полотном.
Водієві та пасажирам не доведеться скаржитися на обсяг внутрішнього простору. Навіть в модифікаціях з панорамним дахом, який традиційно «з'їдає» частину простору над головою, над місцями задніх пасажирів стеля має своєрідну виїмку, яка дозволяє влаштуватися з максимальним комфортом.
Що стосується простору для поклажі, то багажник має об’єм 426 літрів, що на 31 л. більше, ніж у хетча. Спинки заднього сидіння складаються у співвідношенні 40:20:40. З повністю складеною задньою спинкою обсяг багажника збільшується до 1 378 літрів. В якості опції буде доступна система інтелектуального відкривання багажника Smart Power Tailgate, яка послужливо підніме п'яті двері, не вимагаючи від водія натискати кнопку на брелоку або ж здійснювати будь-які рухи для активації приводу двері багажника. Традиційно для Kia настил багажника виконаний з міцного, здатного витримувати досить великі навантаження матеріалу, при цьому є можливість змінювати висоту його установки, регулюючи таким чином висоту багажного відділення.
Технології
У Kia вважають новий XCeed одним з найбільш високотехнологічних автомобілів у класі, при цьому акцент зроблений на системах безпеки, а також комунікаційних можливостях.
XCeed є однією з перших європейських моделей, що пропонують інноваційну систему телематики UVO Connect, здатну в режимі онлайн постачати водієві найрізноманітнішу інформацію. UVO Connect працює в парі з опційною мультимедійною системою з HD-екраном діагоналлю 10,25 дюйма (базовою є мультимедіа з 8-дюймовим дисплеєм). Мультимедійна система має слот для eSIM карти, завдяки якій забезпечується постійний доступ в Інтернет. Сервіс виводить на екран мультимедійної системи інформацію про дорожню ситуацію, прогноз погоди, визначні пам'ятки, заправки, парковки і т.д. UVO Connect також отримує дані бортового комп'ютера автомобіля, сповіщаючи про стан систем і можливі проблеми, інформацію про попередні поїздки. Завдяки спеціальній програмі власник зможе дистанційно завантажити в навігаційну систему маршрут майбутньої поїздки або ж знайти свій автомобіль на парковці.
Що стосується мультимедійної системи, то її сенсорний екран має діагональ 10,25-дюйма і розподільну здатність HD. Таке істотне збільшення діагоналі і спеціальні віджети дозволяють виводити на екран найрізноманітнішу інформацію в різних поєднаннях. Більш того, інтегрований Bluetooth-модуль дозволяє підключати два пристрої одночасно. Також не забуті Android Auto і Apple Car Play. Вінчає це буйство електроніки опційний звук JBL Premium.
Ще одним важливим нововведенням XCeed є нова, цього разу раз повністю цифрова, панель приладів з діагоналлю 12,3 дюйма і розподільною здатністю 1920х720 точок.
Що стосується систем безпеки, то, окрім звичного набору, що складається з ABS, системи динамічної стабілізації, що працює в тому числі і під час гальмування в повороті, XCeed може комплектуватися інтелектуальним круїз-контролем з функцією Stop & Go, системою попередження про можливе фронтальне зіткнення з розпізнаванням пішоходів і велосипедистів, а також зіткнення з об'єктом, що знаходиться у сліпій зоні. Також у переліку опцій присутні система автоматичного паркування, система контролю за станом водія і система слідування у смузі руху, яка, крім утримання авто в рамках смуги, також контролює швидкість руху і дистанцію до автомобіля, що їде попереду. Таким чином, покупцям Kia XCeed буде доступний елемент технології автономного водіння другого рівня.
Керованість і задоволення від водіння
Новий Kia XCeed запропонує водіям унікальний характер водіння і керованості, яких вдалося досягти завдяки індивідуальним налаштуванням повністю незалежної підвіски і її модернізованій у порівнянні з хетчбеком і універсалом Ceed конструкції. Так, передня підвіска отримала гідравлічні обмежувачі відбою. Жорсткість передніх і задніх пружин знижена на 7 і 4 відсотки відповідно. XCeed дарує водієві оптимальне поєднання комфорту і керованості.
Що стосується рульового управління, то воно перекочувало зі звичайного Ceed без змін. Хіба що зусилля, яке електромотор передає на рульове колесо, злегка оптимізували для того, щоб забезпечити більший комфорт під час їзди на довгі відстані або під час керування автомобілем на низьких швидкостях.
Двигуни і трансмісії
Новий Kia XCeed оснащується виключно турбованими бензиновими і дизельними двигунами. Стартовим є літровий 120-сильний мотор T-GDI (172 Нм). На сходинку вище стоїть двигун 1.4 T-GDI, що видає 140 к.с. 242 Нм обертального моменту. «Найгарячішим» є 1,6-літровий турбомотор потужністю 204 к.с. Шанувальникам дизельних двигунів адресований мотор з робочим об'ємом 1,6 літра, доступний в двох варіантах потужністю 115 або 136 к.с.
Що стосується коробок передач, то літровий двигун агрегатується виключно механічною 6-ступінчастою КПП, тоді як покупці XCeed з іншими моторами можуть зупинити свій вибір і на 7-ступінчастій роботизованій коробці передач з двома зчепленнями. В Європі функція Stop & Go входить до переліку стандартного оснащення.
З 2020 року в модельній гаммі XCeed з'являться модифікації з помірно гібірдними і здатними до заряджання гібридними силовими установками.
Виробництво Kia XCeed стартує у словацькій Жиліні вже у серпні поточного року. Першими придбати новий міський кросовер зможуть автомобілісти з країн Європейського Союзу. Строки появи моделі в Україні поки обговорюються.